Visie en Missie

Wij hebben een beeld van onze toekomst, die wij graag met u delen. Een goede toekomst met duurzaam licht, dat is onze zorg!

Maas & Hagoort biedt haar medewerkers en haar klanten continuïteit op basis van vijf belangrijke kernwaarden: Support, Verantwoordelijkheid, Onafhankelijkheid, Prestatie en Begrip. Wij leggen u graag uit op welke wijze ook u met onze kernwaarden kunnen ontzorgen. Neem contact met ons op!

Samen verlichten wij uw werk. Dat is de missie waarmee onze mensen voor u aan de slag gaan. De passie waarmee dit wordt uitgevoerd, moet van onze klanten echte ambassadeurs maken! Wij ontzorgen en verlichten met elkaar uw verlichtingsproject. Want alleen ga je sneller, maar samen kom je verder…

Ontvangt u graag een persoonlijke toelichting op onze missie? Neem dan contact met ons op, wij bespreken dit graag met u.

Wij zijn een merkonafhankelijke ketenpartner
Onze aanbieding is altijd op tijd en voldoet aan de gestelde eisen
Wij dragen financiële en ontwerp verantwoordelijkheid
Montage zonder gezeur
Wij leveren 97% van onze projecten op tijd
Wij bieden toekomstbestendige licht control

Onze werkwijze

1
Inventarisatie

Tijdens de inventarisatiefase worden de wensen en de eisen van de opdrachtgever vastgelegd. Dit kan een fysieke inventarisatie zijn van een bestaande situatie, maar ook een (online) meeting om een nieuw project zorgvuldig met u door te nemen om de vraagspecificatie vast te stellen. Deze fase is van belang om met de juiste uitgangspunten het verdere proces goed te doorlopen.

Lees meer
2
Ontwerp

Na het afronden van de inventarisatiefase kunnen wij voor u aan de slag met het lichtontwerp. Tijdens het lichtontwerp maken wij een lichtplan wat voldoet aan alle eisen en normen zoals vastgesteld in de inventarisatiefase. Het lichtplan wordt ondersteund met een armaturenboek en eventueel met 3-d visualisaties. Aanvullend aan het lichtplan kunnen bijvoorbeeld smart-lighting, noodverlichting, een snoerenplan of de programmering en besturing van verlichting meegenomen worden in het ontwerp.

Lees meer
3
Offerte

Als het ontwerp is goedgekeurd gaan wij over tot het uitbrengen van een kostenraming of een offerte. In deze fase zullen ook lichtberekeningen en verdere onderbouwende documentatie verzorgt worden. Verder zullen aanvullende diensten zoals een risico overname, intentieovereenkomst, financiering of garantieverlenging met u besproken worden.

Lees meer
4
Uitvoering

Als het ontwerp en de offerte akkoord zijn verzorgen wij graag op locatie of op ons kantoor een bemonstering van de aangeboden producten. Na definitief akkoord gaan wij over tot bestelling, assemblage en levering van de producten en onze diensten. Tijdens de uitvoering kunnen wij u extra ondersteunen middels het prefab aanleveren van armaturen, bouwplaats-logistiek, projectmanagement en licht control. Verder hechten wij veel waarde aan een goed en vlekkeloos uitvoeringstraject. Dit borgen wij graag door een opdrachtgeversoverleg.

Lees meer
5
Aftersales

Na uitlevering van de producten stopt het voor ons niet. Wij gaan verder. Denk bijvoorbeeld aan de benodigde opleverdocumenten, een lichtmeting en rapportage, programmering en besturingstraining of een opleverronde. Een project goed afsluiten is voor u en voor ons belangrijk, wij gaan voor een duurzame samenwerking! Ook een evaluatie vinden wij wezenlijk. Daarnaast vinden wij een full service garantieperiode van belang. Wij hebben een team met sales support medewerkers die dagelijks klaar staan voor u!

Lees meer