Projectleider

Wij hebben veel ervaring met verlichting in diverse projecten. Hierdoor weten we wat er komt kijken bij projecten en zo kunnen we ondersteunen bij het maken van de juiste keuzes.  Daarnaast hebben we de kennis om op de juiste manier te communiceren met o.a. opdrachtgever, calculator, adviseur en architect en snappen we het belang om met elkaar in gesprek te gaan en te blijven om het project een succes te maken. Door onze betrokkenheid als procespartner hebben we grip op de budgetten, deadlines en de oplevering.

Onze engineeringcapaciteit en kennis geeft ons de mogelijkheid om volledig verzorgde offertevoorstellen binnen de gevraagd deadline aan te leveren. In combinatie met onze merkonafhankelijkheid zijn wij in staat een breed scala aan lichtproducten te leveren, passend binnen ieder project. Hierdoor kunnen wij snel anticiperen op budgetwijzigingen en levertijden en nemen daarbij een stuk procesbewaking voor u uit handen. Daarbij zijn we in staat om de montage van lichtontwerp voor onze rekening te nemen.

Onze werkwijze

1
Inventarisatie

Tijdens de inventarisatiefase worden de wensen en de eisen van de opdrachtgever vastgelegd. Dit kan fysiek een inventarisatie zijn van een bestaande situatie, of juist een (online) meeting om een nieuw project door te nemen en de vraagspecificatie vast te stellen. Deze fase is van belang om met de juiste uitgangspunten het verdere proces te doorlopen.

Lees meer
2
Ontwerp

Na het afronden van de inventarisatiefase kunnen we aan de slag met het lichtontwerp. Tijdens het lichtontwerp maken we een lichtplan wat voldoet aan alle eisen en normen zoals vastgesteld in de inventarisatiefase. Het lichtplan wordt ondersteund met een armaturenboek en eventueel met 3-d visualisaties. Aanvullend aan het lichtplan kunnen bijvoorbeeld een smart lighting, noodverlichting of snoerenplan meegenomen worden in het ontwerp.

Lees meer
3
Offerte

Als het ontwerp is goedgekeurd zullen we overgaan tot het uitbrengen van een kostenraming of een offerte. In deze fase zullen ook lichtberekeningen en verdere onderbouwende documentatie verzorgt worden. Verder zullen aanvullende diensten zoals een Risico overname, Intentieovereenkomst, Financiering of garantieverlenging besproken worden.

Lees meer
4
Uitvoering

Als het ontwerp en de offerte akkoord zijn zullen we op locatie of bij M&H een bemonstering van de aangeboden producten verzorgen. Na definitief akkoord gaan we over tot bestelling en tot levering van de producten. Tijdens de uitvoering kunnen we u extra ondersteunen middels het prefab aanleveren van armaturen, bouwplaatslogistiek, Montage of projectmanagement. Wij hechten waarde aan een goed uitvoeringstraject om samen de oplevering te waarborgen. onze projectmanagers zorgen voor proactieve communicatie en spreken de taal van alle betrokken partijen in het bouwproces. Samen het project maken met alle partijen!

Lees meer
5
Aftersales

Na de uitlevering van producten stoppen we niet. Denk bijvoorbeeld aan opleverdocumenten, een lichtmeting en rapportage of een opleverronde. Een project goed afsluiten is voor ons en voor u belangrijk, wij gaan voor een duurzame samenwerking! Een project evaluatie vinden wij belangrijk. Ook een full service garantieperiode vinden we belangrijk. We hebben een team met sales support medewerkers welke dagelijks klaar staan voor u als klant!

Lees meer

Inspiratie opdoen?

In onze brochure vindt u inspirerende voorbeelden van onze projecten voor o.a. horeca, kantoren, zorg en overheidsinstellingen. Uiteraard kunt u ons altijd benaderen voor verdere toelichting of andere vragen.